Nu är det dags igen...

4 månader sen sist jag "bloggade" :P Jag har så tråkigt nu mitt i allt tentaplugg, så får slänga in ett inlägg.
Har verkligen ingen motivation nu till att plugga till tentan som infaller på fredag, så mycket annat som händer just nu.

För det första har jag jobbat hela julen, nyårsafton åkte jag och stellan iväg till London och var borta i knappt en vecka. När jag kom hem tänkte jag sätta igång med plugget på allvar, men då skulle jag jobba kom jag på... Sen Fick jag reda på att min bil inte går att laga, så nu har jag ingen bil längre ! :( Hur ska det gå...

Den största händelsen är ändå att min bror, Erik, ska flytta till Florida i morgon. Det innebär att det är KAOS här hemma då han håller på att packa inför flytten, i sista sekund givetvis. Han har tömt hela sin lägenhet och kommit hit med tonvis av kläder och prylar, och igår börja han dela upp sakerna i fyra högar; kasta, spara här hemma, ta med mig i resväskan och  saker som ska läggas i lådor för att fraktas över atlanten. Vi åker härifrån imorgon kl 09.00. Här hemma är fortfarande kaos. kaos kaos kaos...



Nu ska jag försöka plugga lite, annars får jag göra omtentan som är den 28 februari, segt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback