Resan

Kom hem från Turkiet i morse med min älskling! Såå trött nu, resan tog 13 h, landade i Köpenhamn vid 02.00 och tåget gick inte förren 05, seegt! men vi sov lite flygplanet, lite på flygplatsen och lite på tåget (som var försenat) Så var hemma vid halvåtta :P När jag kom hem var jag så övertrött så då palla jag inte sova, sov till sist 2 h innan jag drog ner till stan för att träffa Sandra och Aleksandra! Vi åt god mat på China Town ute i solen (älskar sveriges lite svalare klimat) och pratade om allt som hänt sen vi sågs sist allihopa, och set var ett bra tag sen, lite över en månad sen! Så det var jättemys <3

Nu är jag hemma igen och laddar upp bilderna från min kamera från resan, åh vad jag vill tillbaka. Så kul var det, tänker på när jag och stellan åkte över till Rhodos och hyrde moppar och såg ut som världens töntar med gula bygghjälmar på huvudet, när vi under moppeturen hittade en fin avlägsen strand med helt turkost vatten där vi badade, när vi var ute och festade med norrlänningarna och turken, när jag slog stellan i biljard ( :D ), alla gånger vi åt goood mat på restaurangerna i marinan - så vi knappt kunde gå efteråt, och när vi var på en båtutflykt i Gökova hela dagen och snorklade och en massa massa mer. iiih. (bilden nedan är från båtutflykten i gökovabukten)

Rummet vi fick var över förväntan, det var på över 40 kvadrat! Hall, badrum, stort vardagsrum med kök, och sovrum, och inte minst, TVÅ balkonger ! med havs- och bergsutsikt. ååh =D Jag var helt till mig när vi kom dit, tanken på att spendera 2 veckor där med stellan var så goo, och hotellpersonalen var jätteroliga dom med, och i övrigt var hotellet supermysigt med en fin pool och poolbar/restaurang :)

(Rumsutsikt)

Har tagit massor av bilder, men med min kamera har jag inte tagit så många, de flesta ligger i stellans , så lägger upp lite andra bilder sen :)

Nu ska jag fixa lite och packa upp, för att sedan hämta mamma och åka och handla, ikväll ska vi käka middag och äta tårta ! Erik stellan och morfar kommer hit och firar min 20års dag, ska bli najs. sen i morgon åker ju mina föräldrar! Sen är jag home alone i tre veckor, bland annat över min 20-års dag som infaller på måndag ;)

Ciaao!

Då var det dags :)

Om ca en timme åker jag och Stellan till knutpunkten, därefter vidare till Kastrup, och sen Marmaris i Turkiet :) Så kul det ska bli, 2 underbara veckor!

image9

Ha det bra här hemma, när jag kommer hem är det midsommar och min 20-års dag. woho =D