tjugonio dagar kvar till "europa runt"

Vad emelie är seg! nu ringde hon iafl och sa att hon snart är klar. Ni som känner henne vet att "snart" innebär typ 3 timmar, men jag gillar henne ändå :P

Om 29 dagar kvar ska jag, älskling och mina päron åka på husbilssemster i drygt tre veckor :P Ska bli kul, men kommer vara lite påfrestande. Jag är orolig för hur det ska bli med stellan, men mina föräldrar då? :s jesus. Aja, det får lösa sig. Det var stellan som ville att vi skulle följa med på hela semestern, jag ville flyga hem efter halva, så han får va snäll mot mig och vara på min sida hela tiden om mina päron bråkar med mig muhaha.
Vi ska iafl ev. åka till bla Prag, Budapest, Koatien, Slovenien, Venedig och kanske Rimini, Monaco, Nice eller vart vi känner för. Trivs vi på ett ställe stannar vi kanske där. Så det kan bli ett eller tio ställen, man vet aldirg med mina föräldrar :P

Nu tycker jag att Emelie får komma till mig! Får la läsa lite bloggar så länge.. har ju en del sparade på favoriter. :P

   

   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback