Nu ska jag nanna sött med gossip girl...

Nu ska jag snart sova, ska första se ett avsnitt av älskade gossip girl :) Det är så sjukt bra, jag är en av alla tjejer som trånande kollar på vartenda avsnitt, helst flera gånger! ;) Jag lever mig in i serien, och drömmer att bo där på The Upper East Side och åka limo till skolan, ha obegränsat med pengar och glänsa runt i alla fab kläder som Sienna och Blair har! Men det kanske inte är så kul i längden... Nä, jag är nog glad ändån att jag har ett "normalt" liv ändå, men en pojkvän som jag älskar och utan en massa bekymmer :)


image40


Gonatt på er (inte för att nån läser, men man ska vara positiv! ) (; Kram

Kommentarer
Postat av: Aleks

Jag gör! Men bara om du lovar att skriva ofta! ;P

2008-05-14 @ 21:14:12
Postat av: Mattias

Jag kollar typ alltid också om du skriver :D

2008-05-14 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback