Halmstad & Morsdag

Nu har Jag och Stellan kommit hem från Halmstad, en mycket trevlig vistelse var det :) Var ute och festade igår hos några kompisar till Aleks, sen var vi ute en liten sväng på Moon och Aleks var lika full som vanligt ;P

Imorse mådde inte Aleks så bra, haha, så jag stellan och stefan var ute och gick en runda. Sedan när Aleks vaknat till körde vi in till stan och fikade lite vid Nissan, såå fint och underbart väder :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, först grilla med familjen och överlämna lite presenter till min kära mor. Sen blir det nog nån tjejig film eller nåt ;P

Här kommer lite bilder från igår :)





:)

image61

Älskar dig så sjukt mycket ! :)

Kommentarer
Postat av: Powney

Uppdatera dig!!!:)

2008-08-26 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback