Glass och Otur à la Emma

hoohoo. Nu är jag hemma igen sedan en timme. Var nere i stan vid niotiden med emelie, tog en glass och gick längs friabad och norra hamnen. snackade massa, trevligt!


image50


Fast idag har jag ju inte turen med mig, först tappade jag min sko när vi cyklade utanför ett fullsatt uteservering på tivoli... :o sedan vid GA fick jag punka på min cykel så vi fick gå hem (jag ville inte gå genom tunnlar och vid skogen, så jag fick emelie att gå med på att gå längs 70/90 vägen hahaha, fast efter halva vägen gav jag mig och gick sedan hennes väg :P) sedan när jag kom hem och skulle rulla in markisen som jag tidigare idag fällt ut, så hade nog kontrollen blivit fuktskadad.. så den fick jag inte in.. så mamma var jättearg för jag lämnat den ute.. haha. usch, snart går kanske min dator sönder också :P Aja, kul har det varit idag iaf :D


Nu ska jag nog sova, kanske läsa lite bloggar först ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback