Clinique

I detta inlägg ska jag förklara min kärlek till Clinique's produkter. Har testat allt i från krämer, sminkborttagning, ögonskuggor, kajaler till pennvässare och ansiktsskubb. Använder deras trestegs-produkter varjde dag sedan i julas, och min hy har blivit avsevärt bättre! Synd bara att det är så sjukt dyra, en liten ansiktskräm som ni ser på bilden nedan kostar 270 kr i Sverige. Nu är det däremot så att min brorsa är i New York och har inhandlat de fem produkterna nedan till mig för FEMHUNDRA svenska riksdaler. Galet biligt! i Sverige hade det gått på en bra bit över tusenlappen... Så gladär jag :) Nu kanske ni tyckter att jag är korkad som kan bli så glad, men jag har faktiskt testat sjukt många produkter från Nivea, Dove, Yves Rocher, ACO, Clearasil m.m, Men iingen har fungerat så bra som dessa på mig, och ingen har fått ansiktet att kännas så fräscht!



 


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Vad fick du för att skriva det? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback