Jalla ! Jalla ! & Läger: hemlig destination

image21


Sitter nu och skriver en mini-hemtenta om Kultur ur tre olika perspektiv. Ska utgå från en kulturell situation av något slag, så vad kunde vara bättre än Jalla ! Jalla ! haha. yeah. Nu ska jag bara hitta all relevant litteratur i de tråkiga böckerna jag har tillhands... Booring !


Längtar till helgen, då ska jag och Sandra med hela spex-gruppen på läger på hemlig destination. Vi vet ingenting, bara att vi åker från Campus 17.15 och är åter Söndag eftermiddag. Vi ska ha med oss sovsäck ch liggunderlag, hoppas verkligen att vi slipper sova utomhus eller i tält. haha! Ska i vilket fall som helst bli riktigt kul. Vi ska ha sittning och fest, och vår grupp, som är sminköser, ska öva på att sminka ;)

image22

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte visste jag att du hade blogg! :D allt bra? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback