jag lider av beslutsångest

Ja de gör jag, riktigt hemskt. Kan aldirg besluta mig för någonting, som idag tillexempel. Jag kan inte bestämma mig om jag ska följa med till Villan eller inte :s jag har varken lust att stanna hemma eller gå dit. Hur gör man då? Kanske vara lite hemma och lite på villan? Hmm, får nog fundera på det ett tag... Kanske ska jag tänka på fördelarna och nackdelarna.. Vi börjar med nackdelarna:

1. Vad ska jag ha på mig?
2. I morgon ska jag simma, orka vara bakis/trött/sliten..
3. Har så mycket att göra här hemma, typ städa och packa upp och packa ner igen inför dalarna i morgon..
4. Har svullat i ett dygn med stellan i stugan, orkar jag fler kalorier? kommer sprängas. haha.
5. Orkar jag en kväll i högklackat med min tå?

Sen om man är positiv så behöver ju inte allt det vara ett problem, jag kan ju massor av kläder egentligen och sandra ska ju också simma i morgon. Packa kan jag göra NU och om jag får i mig ännu mera onyttigheter spelar väl ingen roll då jag ändå har börjat träna. Sen behöver jag nu inte ha högklackat.... Fördelarna är ju att jag kommer ut och träffar lite folk och har roligt! Så jag inte förvandlas till ett trött, godisätande, sunkigt monster... det vore ju inte så kul.
 
Får se om jag känner mig positivare om ett tag =P hörs, heeeej



I lördags var jag inte heller så sugen på att gå ut, men så KUL vi hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback