håhåjaja

Då har snart halva veckan gått, bara onsdag kvar i skolan, sen är det påsk och lite ledighet (: Det lär bli en del påskmat, (är det inte typ samma som julmat? :S) påskgodis och förhoppningsvis festande. Sugen !

Dagen var nice, efter skolan blev jag och Therese hemskjutsade av Storay, hann vara hemma i typ 10 min, sen ringde Sandra :) Tog första bussen ner till stan igen och träffade henne och pratade en massa :) Tog en maffig kaka på Ebba's och fortsatte där, ett tag sen vi sågs sist :( Får bli ändring på det !

Tentan den 23:e lär jag inte ha klarat, Jag, Emilia och Storay skulle plugga, men vi hade andra saker för oss... visserligen var det kul ! Mindre kul dock att göra den i Augusti. En ny kurs började förra måndagen, nu läser vi Turism, verkar riktigt kul! Det ämnet som jag valde ju ;)

Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon och Gå till skolan, har börjat att gå med tessan varje dag nu. Kan inte fatta att jag går "så långt" självmant =p menmen, det är skönt :) I morgon ska jag och Emelie till TURN och beställa tid till en instruktör, förhoppningsvis ska vi börja gymma, om inte Emelie viker sig :/

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback