...,

Då var det torsdag, som nu går över till Fredag, rättaresagt Långfredag.  Varför heter det egentligen det?

I går hjälpte jag stellan att flytta till hans mamma, med alla hans grejor, det v ar inte mycket han bar själv, jo, hans skärm som han inte vågade låta mig bära.... men ändå skulle jag hålla den i bilen så den inte skavdes,, då gick det bra minsann !
När vi kom hem till honom så skulle han kolla på fotboll, suck! Vi gjorde dock ett avtal höhö, han fick kolla klart, om jag fick kolla på American Idol sen PLUS att jag fick helkroppsmassage, gott! Typ ett tag efter tolvslaget slocknade båda två i fotändan av hans säng, så trötta var vi. Efter ett tag vaknade jag och taskig som jag är började jag rycka i honom och tvingade honom att gå upp och borsta tänderna och klä av sig, känner mig som en mamma hahaha.
Sen somnade vi, iallafall jag, riktigt gott.
Hade en riktigt go sovmorgon, mös i några timmar, det bästa jag vet! SEn gick vi upp och åt och gjorde ve oss, sen skulle han jobba så jag stack  hem och städade =/
Ikväll åt jag och mina päron Thai Corner, mums! Sen kollade jag på en svensk film som visades i rutan, najs var den!  Nu sitter jag här och funderar på att sova, ska nämligen upp senast klockan 8.00 i morgon, usch. Jag och Tessan ska jobba på konstrundan i Landskrona/Helsingborg. Får se hur det går, har inte fått så mycket info, vet bara att vi ska stå och dela ut enkäter, och förhoppningsvis lyckas vi övertala dem om att fylla i dem :o

Oj vad jag pladdrar på, nanna nu. Natti!

Kommentarer
Postat av: ja du vet

Långfredag=korsfästelsen av Jesus. Sov du på lektionerna med Nadja:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback